Los bericht bekijken
  #4  
Oud 26 februari 2012, 23:45
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Bedankt voor de antwoorden.
Mijn werkgever heeft wel mijn ziektewet uitkering aangevraagd (ziek uit dienst melding). Die heb ik dus ook op dit moment (daar staat ook in dat ik vanaf juli ziek was). Het UWV wil echter graag mijn medische verklaring van de arbo dienst hebben, die heb ik niet omdat ik nooit bij een arbo dienst ben geweest. Op dat punt is de werkgever dus in gebreken gebleven. Tsja loon, het is gewoon een hele nare situatie, ik heb 6 maanden geen loon gehad en waarschijnlijk had ik daar ook geen recht op. Ik heb het geld niet voor een advocaat. Het is feitelijk hun woord tegen de mijne wanneer de oproepperiode afloopt, want feitelijk was er niet echt sprake van een aflopende oproepperiode en zou ik nog meer uren krijgen (dit is alleen mondeling ter sprake gekomen vlak voor mijn ziekte).

Nu is het weer wachten op een reactie van het uwv, ben benieuwd wat ze gaan doen nu ze geen medische info van de arboarts hebben en geen reintegratieplan. Binnenkort naar de verzekeringsarts. Ik zal jullie op de hoogte houden van hoe en wat. Het is allemaal wat vreemd gegaan.

Groetjes
Met citaat reageren