Los bericht bekijken
  #10  
Oud 16 december 2008, 18:16
Bull's Eye Bull's Eye is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 5
Bull's Eye is on a distinguished road
Smile Re: Mijn sollicitatiebrief, commentaar welkom!

Hoi Omarooo,

Ik had een kwartiertje vrij en heb me veroorloofd je brief wat op te poetsen. Wat vind je van deze versie?

Citaat:
Met interesse las ik uw advertentie in weekblad De Bode. Graag wil ik me kandidaat stellen voor de functie van allround onderhoudsmonteur.

Ik werk in mijn vrije tijd namelijk geregeld en met veel plezier als monteur voor familie en vrienden, die mijn werk uitermate appreciëren. Van mijn hobby mijn werk maken lijkt me een fantastische kans die ik met beide handen wil grijpen.

Gemotiveerd ben ik dus zeker, maar daarnaast ben ik ook optimaal flexibel en beschik ik over een gezonde dosis doorzettingsvermogen. Ik bezit tevens een vwo-diploma en heb een grondige cursus elektrotechniek gevolgd.

Officiële ervaring als allround onderhoudsmonteur heb ik jammer genoeg nog niet. Mijn bovengenoemde ervaring als hobbymonteur voor familie en vrienden, mijn leergierigheid en mijn sterke motivatie kunnen dit volgens mij echter ruimschoots compenseren.

In mijn curriculum vitae vindt u het adres van mevrouw W.A.J. van den ***, decaan van de vwo, bij wie u inlichtingen over mij kunt inwinnen. Ik hoop dat mijn brief voor u aanleiding is mij uit te nodigen voor een gesprek.

Hoogachtend,

Omar ***

Laatst gewijzigd door Bull's Eye; 16 december 2008 om 18:17 Reden: quote
Met citaat reageren