Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 april 2009, 17:22
GwnMiike GwnMiike is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 april 2009
Berichten: 1
GwnMiike is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Stageplek, graag commentaar

Ik doe een MBO opleiding Beheer ICT niv3 en moet dit eerste schooljaar al beginnen met 4 weken stage gevolgd door een jaar lang stage volgend jaar bij het zelfde bedrijf.
Ik ben niet de eenigste die deze stage plek wilt van onze school/klassen en heb dus concurentie (zoals gewoonlijk).
Zelf zie ik mijn spelfouten/taalfouten niet goed en ik hoop dat de opbouw en taalgebruik aardig goed is.
Mijn CV is al gecontroleerd door docenten op school en is dus niet werkelijk bijgesloten hier.



Naam Achternaam
Straat NR
Postcode__Plaats


Plaats, 99 maand 1999

Betreft: Solicitatie Stageplek


Geachte heer/mevrouw,

Ik ben een niveau 3 student te [naam school] en wil graag dit jaar beginnen met stage lopen.
Op school heb ik de keuze gemaakt uit een lijst stageplekken en heb besloten om bij uw bedrijf te solliciteren voor een stageplek.

Heb het op school met een docent gehad over deze stageplek en het is mij duidelijk geworden dat er veel te leren valt bij [naam stageplek] en dat is precies wat ik graag wil. Het is een wereldwijd bedrijf wat veel services bied en daarom waarschijnlijk erg geautomatiseerd is.
Een jaar geleden heb de keuze gemaakt om het eerste leerjaar van deze opleiding nog een keer over te doen omdat ik toen door bepaalde omstandigheden veel gemist heb, maar daardoor beheer ik de aangeleerde competenties wel beter. Ik heb de engelse taal goed onder controle en dit lijkt mij ook een leuk meegenomen voordeel voor deze stageplek aangezien het een internationaal bedrijf is.

Ik hoop hierbij U nieuwsgierig genoeg gemaakt te hebben om op een sollicitatiegesprek te mogen komen en hoop spoedig antwoord te krijgen.

Met vriendelijke groet,



Naam Achternaam






Bijlagen: Curriculum Vitae
Met citaat reageren