Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 juni 2010, 12:51
Doubledutch67 Doubledutch67 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juni 2010
Berichten: 1
Doubledutch67 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie naar medewerker financiële administratie > Graag feedback

vacature tekst is als volgt:

MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE
(fulltime)
Je hebt een afgeronde administratieve opleiding op minimaal MBO-niveau. Je bent nauwkeurig en werkt graag met cijfers. Affiniteit met automatisering/ systeembeheer is een pré.

De werkzaamheden bestaan onder andere uit het klaarzetten van de dagelijkse betalingen, het bijhouden van de financiële administratie, crediteuren- en debiteurenbeheer en het verzorgen van fiscale aangiften.

Als reactie hierop heb ik deze brief geschreven:

Graag wil ik hierbij reageren op de vacature binnen uw organisatie voor medewerker financiële administratie.

Gezien mijn ervaring in de afgelopen jaren in het het nauwkeurig invoeren van cijfers voor zowel eigen administratie als administraties voor derden kom ik zeker voor deze vacature in aanmerking. Ook heb ik affiniteit met het werken met de meest voorkomende applicaties die tegenwoordig gebruikt worden als Microsoft Office als Exact.

In mijn vorige betrekkingen ben ik verantwoordelijkheid geweest voor het voeren van zowel de debiteuren als crediteurenbeheer, waardoor ik interne als externe contacten heb gehad. Tevens heb ik voldoende ervaring opgebouwd om binnen uw organisatie naast de dagelijkse financiële administratie uw fiscale aangiften te doen.

Ik vertrouw erop dat deze brief en mijn CV u voldoende aanleiding geven om mij uit te nodigen voor een gesprek

Met vriendelijke groet,

Hoop snel een aantal reacties te ontvangen voor het (eventueel) verbeteren van mijn brief.
Met citaat reageren