Discussie: solicitatie winkel
Los bericht bekijken
  #6  
Oud 11 juli 2007, 15:49
chantal-1 chantal-1 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 21
chantal-1 is on a distinguished road
Standaard Re: solicitatie winkel

Je brief is goed maar hij kan pakkender.

In de tweede zin, eerste alinea zou ik met haar weglaten.

De tweede alinea zou ik anders formuleren, bijvoorbeeld:
Ik winkel graag bij ….. Het assortiment, het klantvriendelijke personeel en de ongedwongen sfeer sluiten goed aan bij mijn persoonlijke eisen van een goede winkel. Daarom denk ik dat ik perfect binnen uw organisatie zou passen. Ik ben (klant)vriendelijk en geduldig en weet dat combineren met mijn commerciële karakter. Ik zou een klant die vlak voor sluiting binnenkomt geen ramp vinden en met veel plezier bedienen. Een tevreden klant is tenslotte een langdurige klant.

Ik heb jaren in een supermarkt gewerkt. Eerst als winkelbediende. Door mijn enthousiaste houding groeide die functie uit tot afdelingshoofd. Ik heb toen geleerd klantvriendelijk en resultaatgericht te werken. Ik deed zelfstandig alle bestelling en bepaalde de indeling van de winkel. In mijn huidige functie als productiemedewerkster kan al deze eigenschappen niet kwijt. Ik mis die uitdaging.

In uw functie denk ik mijn werkervaring, drive en mijn contactuele vaardigheden succesvol te kunnen toepassen. Graag zou ik in een persoonlijk gesprek u hiervan komen overtuigen.
Met citaat reageren