Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 januari 2013, 13:42
sasa sasa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 januari 2013
Berichten: 1
sasa is on a distinguished road
Standaard Help ik weet niet wat ik wil worden.

Ik zit al enkele jaren te brainstormen, wat ik eigenlijk precies wil worden.

Ik begon aan de opleiding MHBO MER ( versneld opleiding management economie en recht). Ik wilde het doen omdat ik daarvoor dacht dat ik een manager wilde worden. De opleiding vond ik te breed maar ik heb het wel af gemaakt.

Ik heb een beroeps test gedaan en het werd voor mij ook niet helemaal duidelijk wat ik precies moet worden.

Ik doe nu 1ste jaar comercieel economie , en het bevalt me wel redelijk. Ik heb de vermoede dat ik een te snel een vervolg opleiding heb gekozen.

ook een grote vraag in mijn leven is ook wat mijn talenten zijn. Misschien ben ik daar ook niet bewust van.

elke dag kijk ik ook naar een ander opleiding om te kijken of het wel bij me past.

De uitkomsten van een de beroepen test die ik had gedaan zijn:

Uit de vragenlijst blijkt dat de rol van Onderzoeker het beste bij mij past.
Denken is belangrijk bij mij, bij iets moeilijk neem ik de tijd om over na te denken. Ik wil weten hoe dingen in elkaar zitten en hoe ze met elkaar te maken hebben. Nieuwe dingen leren vind ik leuk, ik ben iemand die veel weet( hier twijfel ik nog aan) ik los graag vragen op. Ik hou van nieuwe dingen leren en moeilijke problemen oplossen.

ook staat er vermeld in welke arbeid gebeiden

Gezondheid & Zorg
Staat & veiligheid
Arbeid & Economie

De top 3 passende opleiding
Artiest dans
Artiest drama
Artiest muziek

over de laste 2 heb ik wel diep over nagedacht maar met muziek ben ik helaas te laat begonnen. ik ben wel van plan om bij de rockacademie een demo op te sturen en kijken wat er gebeurt.

Ik ben ook van plan om de komende dagen naar open dagen te gaan. Als ik moet stoppen met mijn opleiding die ik nu die moet het voor februari gebeuren.
Met citaat reageren