Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 oktober 2018, 12:23
stien stien is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2018
Berichten: 1
stien is on a distinguished road
Standaard feedback op sollicitatiebrief

Graag zou ik feedback willen op mijn sollicitatiebrief, alvast bedankt voor het meedenken

Afgelopen donderdag las ik in de huis-aan-huis krant Westerkwartier een uitnodiging dat de Tintengroep zich voorstelt als nieuwe welzijnsorganisatie binnen de nieuwe gemeente Westerkwartier. Uitzoekende wat de Tintengroep met mijn ideeën binnen de gemeente zou kunnen betekenen, zag ik op de site van Tinten een vacature openstaan voor buurtwerker. Middels deze sollicitatiebrief wil ik mij voorstellen als kandidaat voor de openstaande vacature van buurtwerker.
Ik zet mij graag in voor nieuwe mensen binnen bijvoorbeeld onze school en/of voetbalvereniging. Ik geef ze het welkome gevoel en maak ze wegwijs. Ook binnen stichting ’t Wylpke heb ik veel ervaring opgedaan die ik meeneem als buurtwerker. Het organiseren van voorlichtingsavonden, spreken voor grote groepen, activiteiten organiseren en bedenken. Maar ook het besturen van de stichting, uitzoeken waar we gelden vandaan kunnen halen is een belangrijke taak daarin voor mij. Maar ook de pr-zaken zoals persberichten, flyers en het maken van de website www.stichtingtwylpke.nl .
Als buurtwerker zou Ik graag verschillende inwonersgroepen van de dorpen bij elkaar brengen om de cohesie van de dorpen te vergroten en daarbij zorg te dragen aan een goede leefbaarheid binnen het dorp. Om het breder te trekken zou ik graag de verschillende verenigingen en stichtingen binnen de gemeente samenbrengen, zoals wij al doen met alle spe(e)lweken binnen het Westerkwartier, om ideeën uit te wisselen. Maar zeker ook gebruik te maken van elkaars kennis en kwaliteiten.
In bijgevoegd curriculum vitae vindt u meer informatie over mijn opleiding, cursussen en werkervaring. In een persoonlijk gesprek motiveer ik graag waarom ik gesolliciteerd heb bij uw organisatie. Maar wellicht spreek ik u woensdag 17 oktober op de introductiebijeenkomst van de gemeente Westerkwartier.
Met citaat reageren