Los bericht bekijken
  #6  
Oud 13 december 2012, 18:28
boompje boompje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 september 2012
Berichten: 16
boompje is on a distinguished road
Standaard

Hoi Miesje,

Je tekst klinkt erg wollig. Er zijn veel worden die niets aan je tekst toevoegen, of het nodeloos ingewikkeld maken.

Voorbeeldje:
Secretariele werkkring, ik neem aan dat je gewoon secretaresse bedoelt?


"Vanaf juni j.l. ben werkzaam als stagiair maatschappelijk werkster"
Zoou gewoon zeggen dat je vanaf juni 2012 werkzaam ben als stagiair maatschappelijk werk (volgens mij zonder -ster)

"Hierin heb ik ervaring opgedaan met het begeleiden van cliënten die kampte met allerhande zaken zoals het zoeken naar werk en of school, het invullen van formulieren, het opzetten van een administratie, het bellen met instanties, het verklaren van brieven , het verduidelijken van informatie of het begeleiden naar een passende hulpverlening."

Veel te lange zin.. Daarnaast begin je met waar je clienten mee kampteN: (zoeken naar werk, school) en eindig je met dingen wat je zelf gedaan hebt (begeleiden naar passende hulpverlening). Deze zaken splitsen...

"De reden van mijn sollicitatie is dat een functie binnen uw organisatie ...mijn persoonlijke voorkeur geniet" Lijkt me duidelijk, anders stuur je deze brief niet: leg uit waarom het je persoonlijke voorkeur geniet. (al vind ik voorkeur persoonlijk genoeg...:-) ) Waarom wil je juist daar werken?

Succes!
Maar dat komt vast goed!

Boompje
Met citaat reageren