Los bericht bekijken
  #4  
Oud 19 december 2012, 13:09
Enna Enna is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 december 2012
Berichten: 8
Enna is on a distinguished road
Standaard

Hoi C. Klarenbeek.

Ik heb beide brieven gelezen en ik vind de tweede duidelijk beter dan de eerste, ik heb nog een paar dingen die me opvielen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c.klarenbeek Bekijk bericht
Ik las uw advertentie in de (naam bedrijf of krant) en dacht meteen: dit is een baan voor mij. Ik zal u vertellen waarom.
Mijn hbo-werk- en denkniveau kan ik staven met een diploma van opleiding MBO4, maar bovenal met mijn ruime werkervaring als Secretaresse c.q. Directiesecretaresse. Deze woorden hoeven niet met een hoofdletter lijkt me

Het takenpakket, waarin geen dag hetzelfde is, heeft mij altijd erg aangesproken. Er wordt veel van je verwacht en vindt de zin loopt niet lekker, je begint met een ander onderwerp (er) en gaat over op een andere persoonsvorm (ik-vorm), deze moet je er dan even bij zetten en dan is vind zonder t: "er wordt in deze functie veel van je verwacht en ik vind het een enorme uitdaging hieraan te voldoen", als lezer vraag ik me door deze zin wel meteen af of je het wel aan kunt, je mag hier best iets zeggen waarin je duidelijk maakt dat jij dat waar kunt makendit een enorme uitdaging hieraan te kunnen voldoen. Met mijn opgedane ervaring en kwaliteiten kan ik zeker iets voegen aan de uw organisatie (of naam bedrijf) Graag zou ik dan ook als Management Assistente uw onderneming komen versterken.

Door mijn bijna dertig jaar werkervaring in direct verwante functies, is mij volledig bekend welke kwaliteiten en vaardigheden belangrijk zijn om deze functie optimaal te kunnen vervullen. Graag ga ik dit ook doen bij [naam bedrijf]. Deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik mijn organisatorische en communicatieve vaardigheden sterk heb kunnen ontwikkelen. Mijn sterke competenties zijn o.a. Stressbestendig, snel schakelen, samenwerken, collegialiteit, besluitvaardigheid, klantgerichtheid en zelfstandig werken. je noemt heel veel competenties op, maar ik vind het niet echt persoonlijk, waarom passen deze competenties bij je? of kan je een voorbeeld noemen waardoor het iets meer gaat leven, hierdoor wordt je brief persoonlijker en spreekt hij meer aan

Vanzelfsprekend ben ik van harte bereid om in een gesprek meer over mijzelf te vertellen. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Ik hoop dat je er wat aan hebt

groetjes Enna
Met citaat reageren