Los bericht bekijken
  #11  
Oud 14 oktober 2008, 09:53
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Salarisindicatie duaal student/ manager

Deze site geeft, evenals alle andere sites, enkel informatie over mensen met een fulltime baan en waarschijnlijk ook een afgerondde opleiding.
Het punt is, ik heb inmiddels een jaar ervaring in het vak, wat zeer veel zelfstandigheid vereist (en dus duidt op een loon ruim hoger dan die van burgerdraaier bij de Mac al is daar natuurlijk ook niks mis mee) maar ondertussen heb ik geen afgeronde HEAO-opleiding (wat weer duidt op een lager loon dan een afgestudeerd productmanager).

Kortom: ik zou ergens tussen de 4 (minimumloon) en 14 euro (productmanager volgens de websites) loon in moeten zitten, maar waar??? Dit is namelijk nogal een verschil... Op het moment heb ik het gevoel dat ik te weinig krijg, vandaar dat ik hier, bij jullie, vraag wat jullie zouden verwachten dat ik behoor te verdienen.

Dit is dus puur om jullie mening te peilen. Niet over wat er op websites staat, hier heb ik zelf al naar gekeken, maar er is natuurlijk niets te vinden over duale studenten... (plus dat dat ook weer per leerjaar ingedeeld zou moeten zijn voor elke functie). Vandaar dat ik me beroep op jullie mening.
Met citaat reageren