Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 september 2014, 14:29
Maartenvh Maartenvh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 september 2014
Berichten: 2
Maartenvh is on a distinguished road
Standaard Studiekeuze e-business/online marketing

Beste carrieretijgers,

Ik ben al een poos met mijn HBO studiekeuze bezig. Op dit moment volg ik de opleiding mediavormgeving (art&design). De skills die ik hier leer zijn grafisch vormgeven en webdesign. Op dit moment loop ik stage bij een Online marketing bureau en vind dit erg leuk, ook omdat ze hier veel bezig zijn met online business concepten. Dit wil ik hierna ook graag gaan doen, mijn eigen online business en daarnaast mensen adviseren en concepten opzetten.

Naast mijn opleiding heb ik sinds kort ook mijn eigen freelance onderneming in grafisch vormgeven/web design. Dit heb ik gedaan om te kunnen kijken of ik het ondernemen echt wat vind.

Zelf heb ik al onderzoek gedaan naar verschillende opleidingen in Nederland. Hier heb ik veel gevonden maar weinig op digitaal gebied. Terwijl dit wel de toekomst is!

De studies:

Digitale communicatie - HU Utrecht

Ecommerce, sales & marketing - TIO Utrecht (particulier, duuuur!)

Small business & retail management - HU Utrecht (volgens mij richt dit zich meer op retail, iets wat ik liever niet wil)

Commerciele economie, Digital business concepts - Tilburg ( Dit lijkt mij een goede, staat alleen nog in de kinderschoenen)

Ik zou graag jullie advies/mening willen horen over mijn studiekeuze!

Alvast bedankt,

Maarten
Met citaat reageren