Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 april 2007, 13:35
caro1986 caro1986 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 april 2007
Berichten: 6
caro1986 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie juridisch secretaresse, wie helpt?

hoihoi

dit is wat ik tot nu toe heb, er moet nog meer bij, maar ik weet even niet wat. dit is de eerste sollicitatiebrief die ik schrijf.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


*************
*************
******
*************

Den Helder, 6 april 2007


Betreft: open sollicitatie juridisch secretariele/administratieve functie


Geachte mevrouw Van der Veen,

Door middel van deze open sollicitatie wil ik mijn interesse aan u kenbaar maken voor een secretariële/administratieve functie binnen uw kantoor.

Momenteel ben ik werkzaam bij een kleinschalig advocatenkantoor te Den Helder.

De reden dat ik bij uw kantoor zou willen werken is omdat ik door mijn werkzaamheden en persoonlijke ervaringen weet dat ik kwaliteiten heb die ik goed in kan zetten voor het werken bij uw kantoor. Tevens spreekt de informele sfeer op uw kantoor die u omschrijft op de website mij erg aan. Ook spreekt de ligging van het kantoor mij erg aan, omdat het goed te reizen is voor mij.

Ik ben erg leergierig en zelfstandig opgesteld maar kan daarin tegen ook goed in teamverband werken. Ik ben betrouwbaar en kom mijn afspraken na.

In de bijgevoegde cv vindt u meer informatie over mijn achtergrond, opleiding en werkervaring. Vanzelfsprekend ben ik bereid mijn brief en cv in een persoonlijk gesprek toe te lichten. Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met citaat reageren