Los bericht bekijken
  #8  
Oud 11 april 2007, 22:00
caro1986 caro1986 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 april 2007
Berichten: 6
caro1986 is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie juridisch secretaresse! wie helpt?

hoi rens!

bedankt voor je reactie. ik heb er zeker wat aan!

voor zover is me gelukt heb ik mn brief aangepast, zou je het voor mij willen doorlezen?

************************************************** **

Door middel van deze open sollicitatie wil ik mijn interesse aan u kenbaar maken voor een secretariële/administratieve functie binnen uw kantoor.

Momenteel ben ik werkzaam bij een advocatenkantoor te Den Helder waar ik 1 advocaat secretarieel ondersteun. Verder hou ik mij onder andere bezig met dagelijkse inkomende postverwerking, het aannemen van de telefoon en het ontvangen van de cliënten, het reilen en zeilen rondom de faillissementen, de Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen en verzorg ik de verzoekschriften tot de Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen.

Tevens heb ik recentelijk de opleiding ‘juridisch medewerker’ bij het Schoevers College met succes afgerond.

Ik ben spontaan, leergierig, betrouwbaar, kom mijn afspraken na en ga ik accuraat te werk. Qua persoon ben ik zelfstandig opgesteld maar ik kan daarin tegen ook heel goed in teamverband werken, waar mijn voorkeur naar uit gaat.

De reden dat ik graag bij uw kantoor wil werken is omdat ik door mijn werkzaamheden en persoonlijke ervaringen weet dat ik kwaliteiten heb die ik goed in kan zetten voor het werken bij uw kantoor. Tevens spreekt de informele sfeer op uw kantoor die u omschrijft op de website mij erg aan.

In de bijgevoegde cv vindt u meer informatie over mijn achtergrond, opleiding en werkervaring. Vanzelfsprekend ben ik bereid mijn brief en cv in een persoonlijk gesprek toe te lichten. Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

**************************************************

middenin de brief heb ik 'ik' roodgemaakt. weet jij daar een ander begin voor? aangezien ik het niet vind kunnen om de zin met 'ik' te beginnen.

gr carola
Met citaat reageren