Los bericht bekijken
  #9  
Oud 15 februari 2010, 22:05
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Overgekwalificeerd voor financieel-administratief werk, geen diploma voor archiva

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan1964 Bekijk bericht
Wanneer je je gaat verontschuldigen voor je achternaam capituleer je voor de slechte werkgevers en geef je bij de goede werkgevers aan dat je problemen hebt met je eigen "zijn". Het is ook de vraag of je wel wilt werken voor een werkgever die mensen met een aparte achternaam anders behandelt dan mensen met een veelvoorkomende achternaam.
Als je je zou verontschuldigen voor je achternaam zou je schrijven sorry, dat ik zo heet. Dat is niet het geval als je duidelijk maakt dat je misverstanden ervaren hebt en duidelijk bent over je afkomst. Ik ben het met je eens dat het niet nodig zou moeten zijn. Je positie is door leeftijd al extra lastig. Zou ook niet zo moeten zijn, maar het is een gegeven. Maar als het voor jou niet goed voelt, dan moet je het niet doen.

Wat ik niet kan plaatsen is dat de Gemeente jou vastgehouden heeft in een contract van 3 jaar, terwijl je tegelijkertijd aangeeft 3 jaar thuisgezeten te hebben. In het openingsbericht noem je een baan van 20 uur. Wat heb je de afgelopen 3 jaar precies gedaan en in welke volgorde?
__________________
Rianne
Met citaat reageren