Los bericht bekijken
  #3  
Oud 28 november 2011, 12:14
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile

Soms moet je even wachten op de lunchpauzes enzo Brief leest wel makkelijk weg en is informatief maar niet (te) lang. Een hele goede brief voor een open sollicitatie dus!
Let nog even op spelling en (gebrek aan) spatiegebruik.

E.e.a. aan details, grotendeels persoonlijke keuze niet echt fout ofzo:
-1e alinea: Ik zou zoveelste uit je eerste zin weglaten, komt enthousiaster over, nu kun je ook geirriteerd zijn (irritante reclame is ook (goede) reclame maar toch...)

- 2e alinea De tweede zin kan korter, je hebt al benoemd dat het een groot en uitgebreid bedrijf is. groot=uitgebreid; je bedoelt gevarieerd ofzo?

- 3e alinea: Je werkzaamheden varieerden ipv bestonden. Volgende zin zou ik eerder zeggen diverse ipv gevarieerde.

- 4e alinea: de laatste zin zou opgevat kunnen worden als 'ik kan langzaam zijn en daarom werk ik over'. (nu lees ik vast veel kritischer dan een gemiddelde P&o-er..) Misschien iets als: Ook heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel: als er snel een (update van een) tekening nodig is voor een project ben ik bereid langer door te werken. (en dan zelf kiezen of dat deel tussen haakjes erbij moet en de haakjes uiteraard niet in je brief)
Met citaat reageren