Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 december 2009, 01:22
veronika veronika is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 november 2009
Berichten: 6
veronika is on a distinguished road
Post Administratief medewerker Back Office

Graag mijn brief beoordelen!!!

Dit is de vacature:
Functieomschrijving:
Invoeren van de vacatures op de vacaturesites;
Service verlenen aan klanten;
Controle van de vacatures;
Bijhouden van prestatiegegevens van de vacaturesites;
Overige administratieve werkzaamheden;
Algemene ondersteuning van het team.


Competenties:

Secuur en accuraat
Analytisch sterk
Enthousiaste en pro-actieve houding
Dienstverlenend
Teamspeler
Redelijk tot goed Engels kunnen lezen en spreken

En dit is mijn brief:


Betreft: vacature Administratief medewerker Back Office

Geachte heer / mevrouw,

Op XXX. las ik uw advertentie waarin u op zoek bent naar een Administratief medewerker back office. Deze advertentie sprak mij direct aan.

Zes jaar heb ik als manager van een reclame afdeling bij Uitgeverij in (land)gewerkt. Binnen deze functie vormden administratieve taken ook een belangrijk onderdeel van mijn werkzaamheden. Onder andere werkzaamheden was ik ook verantwoordelijk voor de debiteuren- en crediteurenadministratie en de facturering van zakelijke relaties, de analyse em bijhouden van de reclamemarkt (zo in media als op internet) ook de controle daarover en naturlijk het werk met klanten.

Mijn hoogst genoten afgeronde opleiding is HEO, maar ik heb menigvuldig werkervaring en ben een echte duizendpoot. U vindt in mij een een enthousiaste, dynamische en gemotiveerde collega. Ik ben van nature dienstverlenend, vriendelijk en heb een sterk analytisch vermogen, ben stressbestendig, accuraat, hardwerkend en kritisch op mezelf. Ik ben erg leergierig en heb een sterke affiniteit met computer en internet. De functie die u aanbiedt is er een die mij zeer goed ligt.

In mijn curriculum vitae kunt u meer informatie vinden over mijzelf en de opleiding die ik heb gevolgd. Ik wacht met spanning uw reactie af en hoop natuurlijk dat u me uitnodigt voor een gesprek, waarin ik deze sollicitatiebrief verder kan toelichten.

Met vriendelijke groeten,
xxxxxx
Met citaat reageren