Los bericht bekijken
  #9  
Oud 22 november 2012, 12:33
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Hartelijk dank voor je bericht. Ik heb hetzelfde voorgelegd aan het juridisch loket, een advocaat en de vakbond, maar geen van allen dachten gelijk te kunnen halen. Dit omdat het totaal aantal uren bijna op waren van het contract en ik alleen mondelinge toezegging heb gekregen voor een nieuw contract.
Inmiddels zit ik in de Ziektewet, heb ik geen arboarts gezien, geen reintegratieplan en mag ik niet werken van de verzekeringsarts (welke ik maar liefst 2 keer heb gesproken). Ik heb het heft in eigen handen genomen en toen ik me weer wat beter voelde aan de slag gegaan met vrijwilligerswerk. Nu hoop ik samen te kunnen werken met een trajectbegeleider vanuit GGZ. Je kunt het dus eigenlijk beter allemaal zelf regelen, want aan de instanties heb je 0,0. Binnen 10 minuten had de verzekeringsarts de diagnose, zonder mij te kennen of aanvullende gegevens te hebben vanuit mijn hoofdbehandelaar. Al met al heb ik een rare gang van zaken achter te rug...Ik ga in de toekomst niet meer werken met een oproepcontract/nul uren contract tenzij dit soort dingen als ziekte heeeel goed zijn vastgelegd in het contract.
Met citaat reageren