Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 augustus 2012, 16:12
barth barth is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 1
barth is on a distinguished road
Standaard Twee studies volgen... Verstandig of niet?

Hallo,

Op dit moment studeer ik International Business & Management aan de Rijksuniversiteit Groningen. Helaas biedt deze studie mij te weinig uitdaging. Deze studie vind ik wel heel leuk en wil daarom wel blijven doen. Naast mijn studie doe ik ook aan sport, commissiewerk en heb ik een leuke bijbaan. Desondanks lijkt het me toch leuk om een tweede studie naast mijn huidige studie te doen. Zelf zat ik te denken aan Kunstmatige Intelligentie omdat deze, naast dat het me leuk lijkt, ook zeer van deze tijd is. Ik twijfel alleen nog aan de combinatie van deze twee studies. Beide disciplines liggen vrij ver uit elkaar. Dit is natuurlijk erg interessant maar ik twijfel nog of deze combinatie toekomst biedt.

Ik zou me later graag willen begeven in het bedrijfsleven. Het beroep van (management) consultant lijkt me zeer interessant ivm de afwisseling maar werken in een groot technologie bedrijf spreekt me ook zeer aan.

Kan iemand mij vertellen of deze combinatie juist in de smaak valt of zou kunnen vallen bij werkgevers of dat het misschien verstandiger is om mij te focussen op de studie IB&M en me verder te ontwikkelen met andere activiteiten?

Bij voorbaat dank,

Bart
Met citaat reageren