Los bericht bekijken
  #4  
Oud 18 oktober 2006, 14:35
fun
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik heb geen idee hoe ik verder moet

Hoi, ik ken zelf meerdere mensen die ondanks hun diploma's en verschillende banen nog steeds niet weten wat ze willen, waaronder ikzelf, dus jou verhaal is helemaal niet zo raar... Wat ik in ieder geval concludeer uit jou verhaal is dat je niet tevreden bent met wat je nu doet en niet geinteresseerd bent in functies die aansluiten op jou vooropleiding. Dat neemt niet weg dat je door het volgen van deze opleidingen veel geleerd hebt en daardoor jezelf verder hebt ontwikkeld. Mijn motto is: kijk inderdaad verder, nu kan het nog, nu kun je nog makkelijk van baan wisselen op een opleiding volgen, later kan het misschien niet meer. Luister niet naar wat anderen zeggen, doe wat je zelf wilt doen. Als je een baan aanneemt die je niet leuk vind, zul je altijd dit "ongelukkige gevoel" houden. Tip: Kijk eens bij een hogeschool die in in Breda zit; www.avans.nl. Daar kun je fysiotherapie in deeltijd doen als je al in het bezit bent van een HBO-diploma. Helaas ben ik niet in het bezit van een HBO-diploma, dus voor mij is het geen optie, maar misschien ben jij ermee geholpen. Veel succes!
Met citaat reageren