Los bericht bekijken
  #2  
Oud 10 juli 2011, 17:39
Eefk Eefk is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 9
Eefk is on a distinguished road
Standaard

Ik hoop dat je iets aan mijn opmerkingen hebt.
Ik ben nog maar een beginnertje...

Succes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chanmar Bekijk bericht
xx

xx, 10 juli 2011


xx


Betreft: Vacature Administratief Medewerker


Geachte heer/mevrouw,

Met belangstelling nam ik kennis van uw advertentie in de xx van 2 juli jl. In navolging van mijn plezierige telefoongesprek van x juli met mevrouw x stuur ik u mijn sollicitatiebrief. Ik wil graag een onderdeel wil zijn van uw organisatie en ik wil me inzetten om de klanten en collega’s op een goede manier te helpen. Ik denk dat deze laatste zin verderop in de brief beter tot zijn recht zal komen.

Als ik de functie-inhoud zie en al die verschillende taken, trekt dat me aan. Tot nu toe heb ik mij vooral bezig gehouden met één product: de hypotheek. De veelzijdigheid van deze functie is voor mij een nieuwe ervaring en dat maakt het aantrekkelijk. Twee keer aantrekken na elkaar oogt minder 'mooi'.
Daarnaast is de balans tussen werk en privé erg belangrijk en daarom heb ik mijn ambitie wat bijgesteld. Plezier in mijn werk vind ik net zo belangrijk als het graag zien opgroeien van mijn kinderen. Is dit een voordeel voor het bedrijf waar je solliciteert? Ik zou het weglaten.

Ik ben een betrokken collega en zal door mijn vaardigheden: nauwkeurigheid, motivatie en zelfstandigheid een waardevolle medewerker kunnen worden. Waar blijkt dit uit? Voorbeeld?

Graag licht ik in een persoonlijk gesprek mijn gedrevenheid en enthousiasme voor deze functie aan u toe.

Met vriendelijke groet,


Graag brief bekijken en verbeteringen/aanvullingen zijn welkom!

Functie eisen
Minimaal VMBO/kennis MS office/kennis nederlands en engels/boekhoudkundig inzicht/accuraat, flexibel, gemotiveerd,representatief,zelfstandig/ vaste werkdagen ma,di en wo waarbij flexibiliteit wordt verwacht om meer uren te werken indien nodig tijdens vak en ziekte etc.
Met citaat reageren