Los bericht bekijken
  #6  
Oud 24 mei 2012, 18:30
Pruimpje Pruimpje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2012
Berichten: 6
Pruimpje is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xxx Bekijk bericht
Waarom je uberhaupt wilt werken boeit ze veel minder.
Waarom je wilt werken kan hopelijk wel een voordeel zijn? Ik ben een periode ziek geweest, ik ben letterlijk en figuurlijk afgegleden uit de maatschappij met verdovende middelen, mede door het overlijden van mijn vader, wat erg plotseling gebeurde. Dit was mijn uitweg, middels ben ik weer helemaal herstelt. En wil weer dolgraag aan het werk, werk doen wat mij leuk lijkt. Dit zal toch wel ter sprake komen in het uitnodigingsgesprek.

Op je cv zou ik niets over je je emotionele privé onderwerpen zetten, daar zou ik het zakelijk houden. Als het bedrijf interesse in je heeft, dan nemen ze wel contact met je op. En dan moet je goed voorbereid zijn, om het mondeling toe te kunnen lichten. Zoals je al zei. We willen doorgaan toch in het leven, en niet bij het verleden blijven stilstaan, hoe moeilijk dat ook is!
Misschien kan je dit wel kort toelichten in een open sollicitatiebrief, en die heel erg uitnodigend maken. Waarom je heel graag aan het werk wilt, etc.
Ik probeer dan uit mijn vrije hart te spreken, dat lijkt me veel meer positiever. Over het financiële plaatje hoeven ze vrij weinig af te weten lijkt mij.

Laatst gewijzigd door Pruimpje; 24 mei 2012 om 18:42 Reden: klopt dit
Met citaat reageren