Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 april 2016, 09:04
Bastiaan1989 Bastiaan1989 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 april 2016
Berichten: 8
Bastiaan1989 is on a distinguished road
Standaard Pitch bank-verzekeringswezen

Beste allemaal,

Volgende week heb ik een groepsbijeenkomst van een uitzendbureau (bancaire sector) daar moet ik onder anderen een pitch houden van max. 1 minuut.

"Pitch: motivatie voor B&I)
Denk goed na over je pitch hoe je jezelf neer wilt zetten.
Maak dat wij enthousiast van jou worden, denk hierbij bijvoorbeeld aan de volgende punten:
- Wie ben jij en wat zijn jouw sterke eigenschappen?
- Wat heb je te bieden en wat is jouw toegevoegde waarde?
- Motivatie specifiek voor het bank- en verzekeringswezen
- Zorg dat jij origineel bent, hoe herinneren wij jou?


Tot dusver heb ik;


Goedemiddag, ik ben Bastiaan .....

Ik maak van mensen met 2 linkerhanden, 2 rechterhanden.
Dan vraagt u zich vast af, hoe doe ik dat? Bij ...(bouwmarkt) adviseer ik klanten hoe ze het beste een klus kunnen aanpakken. Daarnaast geef ik leiding, doe ik administratie en los klachten op.

Ik ben iemand die zich in de klant verplaatst en dan afvraagt, hoe zou ik het beste geholpen willen worden? Ik wil niet alleen de klanten helpen als ze er zijn, ook als ze er niet zijn. Door middel van hun contracten te analyseren, bespreken en in overleg aan te passen. Ik wil de klant dusdanig adviseren dat zij andere potentiële klanten adviseren om bij mij te komen.

Cijfers en klanten adviseren zitten in mijn genen, dat samen met een formele sfeer spreekt mij aan. Mede doordaat elke klant andere behoeftes heeft zit er veel variatie in het werk en is het een uitdaging om telkens de klant het beste tot zijn dienst te zijn.

Ik wil niet dat een klant goed geholpen wordt, ik wil dat de klant als beste geholpen wordt. Wie wie dat nou niet?




Wat vinden jullie hiervan?


Alvast bedankt.
Met citaat reageren