Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 november 2006, 17:03
Debbie Debbie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 november 2006
Berichten: 2
Debbie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stewardess

Geachte heer, mevrouw,

Jong, met een glimlach geboren en menslievend. Dit ben ik in een notendop, daarom solliciteer ik graag op de functie van ‘stewardesse vakantiewerk’ die ik op uw vacature op Stepstone.be zag staan.

Ik ging altijd al met veel plezier op reis, alleen al om de vreugde van de stewards en stewardessen van JetAir op mij te laten overkomen. Velen vinden het moeilijk om altijd even opgewekt en vriendelijk te blijven, maar aangezien ik graag lach en mensen rondom me goedgehumeurd door het leven loods, is dat geen probleem.

Ik vroeg me af waarom tact niet genoemd werd in het profiel. Dat lijkt mij juist in deze functie erg noodzakelijk en belangrijk. Als een empathisch jongedame kan ik uw reiziger van de toekomst een goede service verzekeren.
Wat mij het meest aanspreekt in deze functie is het werken met een dynamisch team als het uwe. Als visitekaartje kan ik mensen ervan overtuigen om steeds weer terug te keren en met een brede glimlach ons uit te wuiven tot de volgende keer.

Ik denk dat ik vanwege mijn teamspirit, motivatie en integerheid een goede kandidaat ben voor deze functie. Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen

Hoogachtend,
...
Met citaat reageren