Los bericht bekijken
  #7  
Oud 9 juli 2009, 22:59
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie versturen, op welke manier is netter?

Recruiters willen meestal snel, dus dat zul je zowiezo wel mislopen. Als ze niet weten dat je met vakantie bent, reageren ze bij een volgende keer misschien niet meer, omdat je niet te bereiken bent. Als er meer tijd is, dan heb je in ieder geval een kans dat je na thuiskomst van je vakantie een uitnodiging aantreft. Dus altijd vermelden, daar heb je alleen maar bij te winnen. En verder van je afzetten en genieten van je vakantie. Daarna kun je weer uitgerust en fris en fruitig verder.

De vakantieperiode 1 keer vermelden, of in de brief of op je CV, is voldoende. Als een van beiden niet gelezen wordt dan krijg je ook geen uitnodiging, dus dubbel vermelden is overbodig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexandra Bekijk bericht
Ik hoop dat deze brief er toe leidt dat u mij uitnodigt voor een sollicitatiegesprek.
Ik ben van 3 Augustus 2009 tot 28 Augustus 2009 niet in de gelegenheid om op een uitnodiging te reageren in verband met vakantie. Na 28 Augustus zie ik graag een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek tegemoet.

Hartelijk bedankt. (Misschien beter weglaten? Uitnodiging heb je nog niet, dus eigenlijk is er niets om voor te bedanken. Je vakantie vermelden is een service van jou aan hen)


Met vriendelijke groet,

Mijn naam.
__________________
Rianne
Met citaat reageren