Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 oktober 2014, 17:24
Evert Evert is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2014
Berichten: 12
Evert is on a distinguished road
Standaard Geen salarisverhoging na nieuwe functie, hoe pak ik dit aan?

Hallo

Ik heb nu een andere functie over de gang van zaken ben ik niet over eens.

Alleen is het een beetje raar gegaan ineens had ik deze functie. Maar het ging om een tijdelijke functie. Er is zonder mij wat te vragen wat ik vond en of door wou gaan.
Nu willen ze verder maar ze hebben geen nieuw contract voor mij liggen wat ik wel zo netjes vindt. Oude contract is dan niet meer geldig.

Nu heb ik van mij afdeling hoofd een functienering gesprek gehad. Hier is verteld hoe mij nieuwe functie wordt ingevuld. En hoe ik daar over denk. Omdat heel snel bekend gemaakt was had ik dit niet kunnen voorbereiden s'morgens werd er verteld je heb dat gesprek had in de middag.

Waar mij struikel blok ligt is mij salaris ik krijg 1,5% meer maar dit krijgt iedereen bij ons werd er verteld. Ik wil bij mij nieuwe functie een salaris verhoging bij krijgen anders doe ik dit niet.

Wat mij vraag is waar kan ik vinden wat ik eventueel met mij opleiding en met mij functie kan verdienen. Kan ik dit mij nemen bij mij volgende gesprek die ik nog moet aanvragen.

Ben van monteur naar logistiek gegaan waar veel meer verantwoordelijk komt kijken. Daar hoor ook een salaris verhoging bij vindt ik.
Met citaat reageren