Los bericht bekijken
  #3  
Oud 29 oktober 2007, 13:35
missguit missguit is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2007
Berichten: 4
missguit is on a distinguished road
Standaard Re: Help!! wie kan mn brief aanvullen? brief Pedagogisch medewerker

Hallo! dank je wel voor het reageren van je brief! en de stukjes die je schrijft passen perfect bij mij! Ik heb de brief veranderd. Wil je er misschien nog naar kijken?
dank je wel!

mijn adres

geadresseerde

plaats, 29 oktober

Betreft: sollicitatie naar de functie van Pedagogisch medewerker / invalkracht


Geachte heer/mevrouw,

Binnen de pedagogiek is een grote mate van betrokkenheid en een persoonlijke benadering volgens mij onmisbaar. Daarom wil ik mijzelf ook aan u voorstellen

In juli 2007 heb ik de opleiding Onderwijsassistent afgerond.
Tijdens deze studie heb ik op drie verschillende basisscholen stage gelopen in de groepen 1, 2 en 3. Vooral in mijn laatste stagejaar, op de xxte xx, heb ik twee grote projecten georganiseerd.
Een project ging over: “kleine beestjes”. Ik heb hier bijpassende lessen over gegeven. En als afsluitende activiteit zijn we met de kinderen naar het bos geweest waar ik ook verschillende activiteiten voor de kinderen had georganiseerd.
Hierdoor heb ik goed inzicht verkregen in het organiseren en plannen van activiteiten en mijn creativiteit flink aangescherpt.

In de belevingswereld van de kinderen kan ik mij daarnaast goed inleven en een sterke bijdragen leveren aan een veilig pedagogisch klimaat. Verder ben ik enthousiast, flexibel ingesteld en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.

De mogelijkheid om binnen de mij vertrouwde omgeving van het primaire onderwijs wederom het beste uit mijn leerlingen te halen, ga ik zeker niet uit de weg. Dat er bij deze baan bovendien iedere dag weer nieuwe uitdagingen op me staan te wachten, maakt het voor mij nog aantrekkelijker bij u aan de slag te gaan.

Natuurlijk ben ik bereid mijn ervaring en motivatie nader toe te lichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel plezier tegemoet.

Met vriendelijke groet,




Gea van der Struik









Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren