Los bericht bekijken
  #10  
Oud 4 augustus 2006, 16:30
Darluz Darluz is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 1 juni 2006
Berichten: 40
Darluz is on a distinguished road
Standaard Re: ik vind alles leuk, maar 1 ding weet ik wel. Ik wil weer studeren!!!

Hoi Biatch!
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Het komt mij ook niet vanzelf, dat graven heeft soms iets weg van worstelen, uitputtend. Soms verhelderend soms ineens weer troebel. Maar voel je ook niet dat als je op de goede weg zit, dat het dan wél wat beter lukt, minder blokkeert? Zelf heb ik ook een aantal momenten dat ik blokkades, bij mij vooral emoties, ben tegen gekomen, doorheen moest. Datgene waar ik mezelf in de weg zit, datgene waarin ik niet goed in mezelf vertrouw. Mijn hoofd en hart vult zich dan met zoveel tegelijk dat het richtingloos lijkt, maar na bezinken ineens focus en samenhang heeft. Het vraagt wel een boel energie.
Misschien is het in mijn geval wel allemaal een kwestie van vertrouwen en oude beren loslaten. En in jouw geval een pijl en boog kopen, en durven te richten op 1 ding, al wil je er het liefst 1000! Het is niet makkelijk als je zo bruist als jij. Maar champagne moet je ook eerst ontkurken voordat je er écht van kunt genieten. Heel veel succes hoor! Ik leef met je mee.
Darluz
Met citaat reageren