Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 april 2007, 17:18
Erik Erik is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 39
Erik is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief politie

Beste mensen van het forum.
Ik sta op het punt te solliciteren bij politie en daarom heb ik een sollicitatiebrief getypt en die zou ik graag even aan jullie willen tonen en een beoordeling ontvangen.
Bvd,
Erik
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn Adres

Plaats, 21 April 2007

Adres waar je hem heen stuurt

Betreft: Sollicitatie Politiemedewerker 2008

Geachte Heer/Mevrouw,

Via de brief wil ik mijn interesse kenbaar maken voor de functie van “politiemedewerker” binnen het korps Groningen.

Mijn naam is xxx en ik volg momenteel de opleiding Medewerker Facilitaire Dienstverlening, aan het Alfa College te Groningen. Deze opleiding hoop ik in 2008 met goed gevolg af te sluiten.

Wat mij aanspreekt om bij de politie te solliciteren is de diversiteit aan werkzaamheden en de wil om mij sterk te maken voor een betere en veiligere samenleving, zoals in jullie motto herkenbaar aanwezig is. Het afwisselend werken bij de politie is ook wel een belangrijke factor in mijn keuze, je weet vaak ’s ochtends niet wat je ’s middags zal doen. Het Korps Groningen trek mij in het bijzonder, omdat je de combinatie hebt van landelijk gebied en het stadsleven. (Kan hier nog iets achter vind het persoonlijk beetje kort, iemand nog tips?)

Ik kan mij zelf omschrijven als erg sportief, sociaal, leergierig en kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren.
Vanzelfsprekend ben ik bereid deze brief toe te lichten in een persoonlijk gesprek.
Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet. Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegd curriculum vitae.


Met vriendelijke groet,


(hier je handtekening)

xxx

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren