Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 september 2009, 18:02
Martijn1982 Martijn1982 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 9
Martijn1982 is on a distinguished road
Standaard Kan iemand een blik op mijn CV en open sollicitatie werpen...

Hallo tijgers,

Zoals ik vermeld heb in mijn vorige 2 topics, ben ik druk bezig om binnen te geraken in de ICT. Nu heb ik een open sollictatie brief en een cv gemaakt en ik vroeg me af of mensen er een kritische blik op willen werpen voor mij.

Ik heb de afgelopen tijd veel gekeken naar websites als carrière tijgers e.d. om tips, do`s en don`ts te leren. Helaas ben ik nog niet zeer bedreven hierin maar ik wil een zo goed mogelijke start maken als ik terug van Spanje naar Nederland kom en een baan is een eerste prioriteit!

Gelukkig heb ik nog een maand de tijd, zodoende dat ik nu druk bezig ben, wil net als de meeste hier niet afhankelijk zijn van een ww uitkering.

Alle tips, do's en don'ts zijn van harte welkom!

Bij voorbaat dank,
Martijn

-------------------------------------------------
Open Sollicitatie
-------------------------------------------------

[Naam]
[Adres]
[Postcode / plaats]
[Land, Spanje]
[Spaans tel.]
[Nederlands tel.]
[Mijn email adres]

[Bedrijfsnaam]
[Adres]
[Postcode / Plaats]

Santa Ponça, 24 september ’09

Betreft open sollicitatie ICT medewerker.

Geachte heer [naam],

Graag zou ik mijzelf willen voorstellen als zelfstandige, enthousiaste jonge man die weet wat hij wil.
Sinds mijn jeugd heb ik al grote affiniteit met ICT en daarom wil ik solliciteren voor een functie binnen uw bedrijf gericht op de ICT.

Ik ben sinds enige tijd bezig met de zelfstudies CompTia A+ en Network+ waarvoor ik op kort termijn mijn examen afleg, hierna wil ik verder met het MCSA / MCSE traject van Microsoft. Tevens wil ik graag beginnen aan een Deeltijd studie HBO Informatica.

In mijn huidige functie als allround hotel receptionist in Spanje, heb ik te maken met diverse culturen en nationaliteiten. Ik heb een klantvriendelijke instelling en assisteer waar nodig. Tevens ben ik als receptionist het eerste aanspreek punt van het hotel en breng ik inkomende gesprekken of afspraken in contact met de juiste afdelingen. Daarnaast verricht ik diverse administratieve werkzaamheden.
Karaktereigenschappen van mij zijn punctualiteit, nauwkeurigheid, leergierig. Ik kan zowel zelfstandig als in teamverband goed kunnen functioneren en heb geen 9-5 mentaliteit.

Ik ben ervan overtuigd dat ik een goede aanvulling kan zijn voor uw bedrijf. Momenteel ben ik nog tot 23 oktober a.s. werkzaam in Spanje en reis vervolgens naar Nederland waar ik per direct beschikbaar ben.

Graag zou ik door u uitgenodigd willen worden voor een kennismakingsgesprek waarin ik mijn motivatie nader kan toelichten.

Met vriendelijke groet,

Martijn

-------------------------------------------------
CV
-------------------------------------------------
(Zie bijlage)
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf CV - Martijn.pdf‎ (26,8 KB, 278x gelezen)
Met citaat reageren