Los bericht bekijken
  #17  
Oud 12 augustus 2011, 13:39
JV80 JV80 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Berichten: 24
JV80 is on a distinguished road
Standaard

Hoi Lien,

Lief dat je er naar informeert. Ik belde vanmorgen in alle vroegte, helaas zat hij niet op zijn plek en heb ik een notitie achter moeten laten zodat hij mij terug kan bellen. Tot op heden niets vernomen, hopelijk belt hij mij vandaag nog terug.

Wat betreft mijn 44 gesprekken; ik ben erg allround op diverse niveaus en heb een behoorlijk verloop (niet vanuit eigen keuze) op mijn CV staan in diverse soorten branches. Dit heeft zowel zijn voor- als nadelen. Ik heb wel wat vakgerichte diploma's, maar word daar niet specifiek op geselecteerd. Ik heb gewoon echt de pech dat er heel veel (jongere) concurrentie is. Tevens raak ik ook erg onzeker door alle afwijzingen en vind ik het lastig om met een bepaald soort 'vuur' nog te solliciteren. Ikzelf ben 31 jaar, niet heel erg oud maar schijnbaar toch een lastige leeftijd. Momenteel ben ik gestart met een opleiding, puur en alleen om mijn kennis te verbreden en mijn kansen op de arbeidsmarkt te vergroten en om de lege tijd thuis te vullen met iets nuttigs.

Merk jij ook dat je veel concurrentie hebt in je vakgebied?

Groetjes Janneke
Met citaat reageren