Los bericht bekijken
  #2  
Oud 2 februari 2012, 11:14
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Het komt op mij over dat je geen medische aandoening hebt, maar dat je je ziek voelt van je werk. Ik begrijp uit dit verhaal nog niet helemaal waarom.

Nog meer rust nemen is dan vaak niet de oplossing. Zes weken is al erg lang en "ik ben hard aan mezelf aan het werken" klinkt een beetje vaag.

Misschien is het beter voorzichtig aan het werk te gaan, je problemen daar te onderzoeken en een oplossing te zoeken. De arboarts is bij uitstek de persoon om je daarbij te helpen. Het lijkt me niet zo gek dat hij en je leidinggevende proberen je weer naar het werk te krijgen. Waarom raak je daar zo van in paniek?

Ontslag nemen zal vast wel lukken. Kijk wat erover in je contract staat en/of bespreek het met je leidinggevende. Als je niet meewerkt aan weer aan het werk gaan, dan is ze waarschijnlijk liever van je af en zal ze graag instemmen met je ontslag. Maar dat zou een enorm zwaktebod zijn, een raar gat op je cv, een slechte referentie en geen oplossing voor de problemen die je ervaart met je werk.
__________________
René
Met citaat reageren