Los bericht bekijken
  #88  
Oud 8 april 2009, 16:00
Vlammetje Vlammetje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Berichten: 44
Vlammetje is on a distinguished road
Stuur een bericht via ICQ naar Vlammetje Stuur een bericht via Instant Messenger naar Vlammetje Stuur een bericht via MSN naar Vlammetje Stuur een bericht via Yahoo naar Vlammetje Stuur een bericht via Skype™ naar Vlammetje
Standaard Re: Advies gevraagd over sollicitatiegesprek

Hoi,

nou ik ben werkzoekend op het ogenblik, vandaar ook mijn aanwezigheid op dit forum Laatste beklede functie was senior accounting employee en helaas was het bij mijn vorige werkgever ook crisis

Ik solliciteer op alles vanaf fin. adm. medewerker tot assistent controller, ik heb als vooropleiding..... jawel..... drumgeroffel.... Hogere Hotelschool Ik heb dus altijd iets uit te leggen bij mijn sollicictatiegesprekken. Ik heb daarentegen wel 8 jaar werkervaring op een financiele administratie, daar ook rapportages ed voorbereid en budgetten gemaakt, dus ik ben redelijk allround onderlegd.

Ik ben wel van plan om er iets aan te doen, nl. een post-HBO opleiding controller, begint aankomende oktober. Dan heb ik in ieder geval wat 'intellectuele bagage' zullen we zeggen. Mijn voorkeur gaat nu uit naar een functie op assistent controller niveau bij een kelin tot middelgroot bedrijf. Weet je iets? omgeving Den Haag