Los bericht bekijken
  #4  
Oud 29 oktober 2009, 08:47
Suus01 Suus01 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 7
Suus01 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Leerling verpleegkundige niveau 4

Heel erg bedankt voor de reacties!!
Janet ik ben het er zeker mee eens wat je zegt over de eerste zin,misschien kan ik hier beter een andere zin van maken. Ik heb inderdaad gebeld en gevraagd aan wie ik de brief kan richten maar de dame waar ik mee sprak vertelde mij dat het niet aan 1 bepaald persoon gericht hoeft te zijn Ik ben nogal inspiratieloos op het moment dus ik zoek nog even naar een goede zin

''Inmiddels' zou ik weglaten. Ik heb geen verstand van medische termen, maar ik zie de logica niet tussen 'beter op zijn plaats zijn' en 'verpleegtechnische handelingen'. Misschien is dat voor iedereen in de zorg duidelijk, maar anders zou ik even naar deze zin kijken. Bijvoorbeeld: beter op zijn plaats dan waar?

Ik ben ook niet tevreden over dit stuk,ik vind het moeilijk uit te leggen waarom ik dan liever in het ziekenhuis deze opleiding volg in plaats van op mijn huidige werk in een verzorgingshuis. Het netjes formuleren van het feit dat mijn huidige werk redelijk saai is,elke dag hetzelfde en ik weet dat ik meer kan,is mij tot dusver nog niet gelukt haha! Hopelijk krijg ik wat meer inspiratie vandaag

De rest van de brief klinkt in ieder geval al een stuk beter dankzij jullie tips THNX!

Janet heel veel succes met je gesprek!
Met citaat reageren