Discussie: Wat is wijsheid?
Los bericht bekijken
  #9  
Oud 13 juni 2011, 17:10
w0ut3r w0ut3r is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 november 2010
Berichten: 14
w0ut3r is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvelineB Bekijk bericht
"een hbo parttime (3 of 4 dagen per week) baan te komen"

Ik denk niet dat je zonder je HBO diploma daarnaast aan een HBO parttime baan kan komen.

Het ligt er echt heel erg aan wat je graag wil met het HBO, welke opleiding, wat heb je nu aan financiele middelen nodig om te voorzien in je dagelijkse behoeftes. In een bedrijf kan je ook flink doorgroeien, maar voor een HBO functie zal dat niet voldoende zijn. Dan zou je daarna wellicht nog altijd een deeltijd HBO kunnen doen en parttime als automonteur kunnen werken in een garage. Je zei immers zelf al dat je veel aanbiedingen krijgt en volgens mij is er ook redelijke vraag naar automonteurs. Het werk bevalt je immers nu goed...

Moeilijke keuze, bedenk wat je graag in de toekomst wilt doen.

Groet, Eveline
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik in de afgelopen dagen heb besloten om aankomend schooljaar aan een hbo autotechniek studie te beginnen.

Voltijd of deeltijd, een van de twee.

Het liefst zou ik deeltijd gaan doen, maar volgens jou kan je dus niet zomaar een baan hiernaast vinden / een werkgever die jou wilt opleiden?

Een werkgever krijgt hier toch ook subsidie voor?
Buiten dat ben ik nog jong en kneedbaar en kost ik weinig.
Lijkt mij toch redelijk aantrekkelijk voor een werkgever

Iedereen die een deeltijd opleiding start heeft toch een baan zonder dat hij hiervoor het bestemde papiertje heeft? Anders ga je niet beginnen aan die opleiding lijkt mij?

Of zit ik nu helemaal verkeerd?
Met citaat reageren