Los bericht bekijken
  #3  
Oud 5 juni 2007, 13:42
JuliaV JuliaV is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2007
Berichten: 64
JuliaV is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verpleeghuisarts

Hoi,

Ik ben begonnen met verbeteren van je brief... je moet het niet overnemen, maar ik wil je laten zien hoe je met kortere en bondige zinnen je beter uit kunt drukken. Voor de ontvanger wordt het verhaal dan ook een stuk begrijpelijker...
(halverwege ben ik gestopt omdat ik geen zin meer had en omdat ik vind dat je het toch echt zelf moet doen )
Ik vind je brief in elk geval erg chaotisch overkomen, veel spelfouten en fouten in de zinsopbouw. Ik denk dat van een arts wel verwacht wordt dat hij/zij zich fatsoenlijk uit kan drukken in de nederlanse taal.

hier is mijn versie van een gedeelte van je brief

Sinds langs tijd ben ik geďnteresseerd in verpleeghuis-geneeskunde. Het is een boeiend en breed vak waarin alles facetten van de geneeskunde vertegenwoordigd zijn. In een verpleeghuis is het contact met de patiënten veel intensiever dan in een ziekenhuis. Hierdoor kan je een goede relatie opbouwen met bewoners, familie en andere betrokkenen. Ik ben van mening dat dit ten goede bijdraagt aan de kwaliteit van mijn werk. Ik ben zeer gemotiveerd om bij te kunnen dragen aan de kwaliteit van leven van de bewoners.
In het verleden heb ik in mijn werk als huisarts veel ervaring opgedaan met volwassen en ouderen met somatische en psychische aandiening. Hierbij heb ik zowel zelfstandig als onder supervisie gewerkt. Dit beviel erg goed, ik kan goed contact maken met deze doelgroep en ik kan goed luisteren. Daarom ... blabla enz


succes ermee!
Met citaat reageren