Los bericht bekijken
  #6  
Oud 5 juni 2007, 23:13
asi asi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 juni 2007
Berichten: 4
asi is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verpleeghuisarts

Hoi,

dit heb ik even aangepast,heb ik de eerste deel wel aan jou versie gehouden,
ik heb zelf ook veel dingen weggehaald (die waren echt overbodig,daar is de cv voor..) ik dacht zelf aan iets meer koort en compact maar weet ik niet hoe?
groetje,

asi.
__________________________________________________ ______________
Geachte …

Sinds langs tijd ben ik geďnteresseerd in verpleeghuis-geneeskunde.Het is een boeiend en breed vak waarin alles facetten van de geneeskunde vertegenwoordigd zijn.In een verpleeghuis is het contact met de patiënten veel intensiever dan in een ziekenhuis. Hierdoor kan je een goede relatie opbouwen met bewoners,familie en andere betrokkenen.Ik ben van mening dat dit ten goede bijdraagt aan de kwaliteit van mijn werk.Ik ben zeer gemotiveerd om bij te kunnen dragen aan de kwaliteit van leven van de bewoners.
In het verleden heb ik in mijn werk als huisarts veel ervaring opgedaan met volwassen en ouderen met somatische en psychische aandoening in mijn land zoals in Nederland.Hierbij heb ik zowel zelfstandig als onder supervisie gewerkt.Dit beviel erg goed,ik kan goed contact maken met deze doelgroep,kan goed luisteren en ben ik een goed temaplayer.

In mijn leven heb ik een aantal keer een nieuwe start gemaakt.Hieruit blijkt dat ik over doorzettingsvermogen beschik,leergierig ben en ik hou van mijn vak.Daarnaast ben ik iemand die goed kan omgaan met de patiënt,een zestal talen spreekt en beschikt over goede communicatieve eigenschappen.

Voor meer informatie verwijs ik naar bijgevoegd curriculum vitae.Ik ben bereid mijn motivatie voor verpleeghuisarts in een gesprek toe te lichten. Een uitnodiging zie ik met belangstelling tegemoet.


Hoogachtend,
Met citaat reageren