Los bericht bekijken
  #4  
Oud 3 september 2008, 22:52
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Wat maak jouw werk leuk?

Hallo Rens,

Leuk je weer op het forum te zien en te lezen over je werk.

Mijn werkplek is divers. Ik geef communicatietrainingen op scholen en bij bedrijven en instellingen. Ook particulieren kunnen bij mij terecht.

Loopbaanbegeleiding vindt plaats bij mij aan tafel, aan de telefoon of per mail. MSN is sinds kort ook een optie. Ik begeleid ondernemers en particulieren. Mensen die een baan hebben en daarin vast lopen, mensen zonder baan, mensen die een opleiding zoeken, mensen die willen werken aan hun zelfvertrouwen, enz. Je kunt erover lezen op mijn site.

Ook geef ik de cursus geheugentraining, communicatie op het werk en timemanagement. Deze cursussen geef ik bij de Volksuniversiteit.

Het leuke aan mijn werk is dat het divers is, ik het zelf kan creëren, ik anderen kan helpen, ik zelf elke dag nog leer en door dingen uit te zoeken mijn kennis vergroot, ik veel verschillende mensen spreek en .......................... Elke dag is het weer een verrassing voor mij, hoe mijn dag zal verlopen. Dat maakt het spannend!

----------------------------------------
Lina, bedankt voor je verhaal. Ik hoop dat onze verhalen anderen motiveren hun verhaal ook hier neer te zetten.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren