Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 oktober 2006, 16:37
MargrietN MargrietN is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 7
MargrietN is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief voor stage

Hallo,
Ik zou erg graag willen weten of de brief die ik heb geschreven goed is. Alvast bedankt. Ik heb de naam van de instelling en de adressen vervangen.

Mijn adres

Adres sollicitatie instelling

Betreft: sollicitatie naar een stageplaats

Woonplaats, 19 oktober 2006

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben eerstejaars HBO-V student aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden en hierbij solliciteer ik naar een stageplaats binnen stage instelling. De periode waarvoor ik solliciteer is van eind februari/begin maart tot ongeveer juni 2007. Via internet heb ik de instelling gevonden en naar aanleiding van een telefoongesprek schrijf ik deze brief.

In september ben ik met de opleiding HBO-V gestart. Ik ben erg enthousiast om de dingen die ik leer in de praktijk uit te voeren en om veel te leren in de praktijk. Voordat ik met de opleiding HBO-V ben begonnen heb ik mijn havo diploma gehaald. Ik ben erg spontaan en wil graag nieuwe dingen ontdekken.

Omdat ik net ben begonnen met de opleiding heb ik gekozen voor stage instelling om vooral de basiszorg goed te kunnen leren. De locatie van stage instelling is voor mij tevens gunstig.

Ik hoop dat ik u voldoende heb geďnformeerd maar als u meer informatie wilt kom ik daarvoor graag langs. Ik hoop zo spoedig mogelijk iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Mijn handtekening

Mijn naam



Bijlage: Curriculum Vitae