Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 maart 2009, 17:26
chicca chicca is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 maart 2009
Berichten: 2
chicca is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief voor de functie Frontoffice medewerker burgerzaken

Hallo allemaal,

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn brief door te nemen voor spelfouten en hoe het overkomt? en of er wat aan verander kan worden zoja hoor ik graag reacties en tips, morgen wil ik het sturen.
alvast bedankt...

grtjes chicca

================================================== ======
naam bederijf
t.a.v
adres
postcode plaats

Betreft: Sollicitatie naar de functie Frontoffice medewerker Burgerzaken

Geachte heer / mevrouw,

Na het zien van de vacature heb ik telefonisch contact opgenomen en ben ik nog enthousiaster geraakt voor de vacature Frontoffice medewerker Burgerzaken, welke ik gevonden heb op de site xxxxx.nl. Zowel de organisatie als functieomschrijving sprak mij erg aan, omdat het voordurend inspelend is op de wensen van de burgers.

In 2006 was ik werkzaam bij een inburgering en reďntegratie bureau als deelnemersadministratie waar ik verantwoordelijk was voor het behandelen van aanmeldingen en voor het maken van kwartaalrapportage voor de gemeente Rotterdam, Delft en Den Haag. Ik beheerde het klantendossier van de gemeente en IB-Groep en daarnaast het oproepen van inburgeraars voor de intake vanwege wettelijke verplichtingen (project PaVeM) Twee keer per jaar werd er certificatenuitreiking georganiseerd waar ik medeverantwoordelijk voor was en dagelijks ondersteuning in de backoffice. Helaas door een fusie en reorganisatie gaan de werkzaamheden naar elders in het land waardoor mijn functie was opgehouden.

In mijn werk ben ik iemand die nauwkeurig, serieus en leergierig is. Graag zoek ik dingen tot op de bodem uit, en altijd op zoek naar de passende oplossing. Ik beteken graag iets voor mensen, en vind het leuk om aanspreekpunt te zijn en informatie te verstrekken. Ook weet ik hoe ik met klanten om moet gaan door mijn ervaring klantcontact, die ik in verschillende functies heb opgedaan.

Omdat ik afgelopen jaren werkzaam ben geweest in uiteenlopende projecten kan ik zeggen dat ik veel ervaring heb in verschillende administratieve processen.
Zo ben ik zelfstandig, efficiënt en gemotiveerd.
Ook ben ik bereid om opleiding AABZ te gaan volgen.

Voor verdere gedetailleerde achtergrond informatie verwijs ik u graag naar mijn bijgevoegde Curriculum Vitae. Uiteraard ben ik bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groeten;


xxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren