Los bericht bekijken
  #5  
Oud 20 november 2008, 20:50
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief secretarieel medewerkster, wat vinden jullie ervan?

Hoi Biorage85,

Ben het eens met Tessa.

Ik ben van de omageneratie, maar ik begin een brief nooit met naar aanleiding van. Taaltechnisch is het goed, maar het is echt ouderwets. Het zegt ook iets over originaliteit of eigenlijk meer over gebrek aan originaliteit. Als je een originele binnenkomer hebt, die gaat over het bedrijf, dan zegt dat ook iets over je vermogen om brieven op te stellen. Tezamen met een goede indeling en zonder taalfouten kan dan jouw brief net dat extra geven boven andere (standaard) brieven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biorage85 Bekijk bericht
De afgelopen 2,5 jaar heb ik veel ervaring opgedaan, (zonder komma) op het gebied van klachten afhandeling, zakelijke communicatie op elk mogelijke manier -->zou je weg kunnen laten en specificeren in je cv en het uitvoeren van administratieve taken. Dit is mij tot op heden zeer goed bevallen, echter ben ik toe aan een vervolgstap in mijn carričre.

Ik ben zeer ge (i moet zijn ď )nteresseerd in de functie van secretarieel medewerkster binnen uw bedrijf omdat ik van mening ben dat de functie goed aansluit op mijn huidige functie alsmede om de, in de advertentie aangegeven, aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden komma's weglaten of in plaats van deze zin iets vertellen over een bijzondere kwaliteit in je huidige functie. Tevens ben ik onlangs begonnen met een thuis-studie voor secretaresse wat ik als een mooie gelegenheid zie om de theorie en praktijk samen te brengen.

Ik ben zelfstandig, assertief, acuraat en heb een bovengemiddeld verantwoordelijkheidsgevoel (aan elkaar)voor mijn werkzaamheden. Uit de praktijk is tevens gebleken dat ik niet alleen zelfstandig maar ook goed in (een weglaten) teamverband(aan elkaar) kan werken. Derhalve ben ik ervan overtuigd dat ik zeer geschikt ben voor de functie als secretarieel medewerkster binnen (naam van het bedrij).

Een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek zie ik graag tegemoet.

Hoogachtend,

(handtekening)

mijn naam

Bijlage (zonder n) : curriculum vitae
__________________
Rianne
Met citaat reageren