Los bericht bekijken
  #6  
Oud 29 januari 2009, 10:11
Werklustig Werklustig is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2009
Berichten: 9
Werklustig is on a distinguished road
Standaard Re: Werkloos en in een ivf-traject

Dank jullie wel voor al jullie reacties!!! Ik kan er wel veel mee en het zet me weer aan het denken. Zeker omdat ik gisteren een mail kreeg dat ik niet aangenomen was bij die baan waar ik heb gesolliciteerd...

Tessa, ik ben wel benieuwd of je vriendin het later (wanneer) heeft verteld en hoe de reacties waren van haar werkgever. Of hoe ze dit heeft verteld (heel voorzichtig???) Het is inderdaad moeilijk om het te verzwijgen, maar misschien moet ik dat mezelf toch opleggen. Al denk ik dat voorbeeld 1 voor mij een beetje krampachtig is. Misschien moet ik van te voren wat oefenen.

Rianne, voor die combinatie van 2 en 3 valt ook wat te zeggen. Wat je zegt is waar: het gaat om hoe ik mijn werk doe en die vrije dagen en uren hoeven eigenlijk geen probleem te zijn. Boze en teleurgestelde reacties moet ik naast me neerleggen. Ik ben inderdaad een open persoonlijkheid en dat maakt het verhaal moeilijker!

Nou ja, ik solliciteer gewoon verder en alle reacties en tips om het IVF-verhaal goed te brengen tijdens een gesprek blijven welkom! Ik neem ze allemaal mee tijdens mijn voorbereidingen en de sollicitaties!

Nogmaals dank voor jullie moeite!

Werklustig
Met citaat reageren