Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 april 2007, 12:01
Inu Inu is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 april 2007
Berichten: 8
Inu is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Jeugdtheaterschool

Hallo,

is de informatie in mijn brief allemaal relevant?
Is alles goed geformuleerd? (solliciteren naar de functie VAN uw vacature...?)
Wat voor indruk geeft de informatie?

Ik hoop op reacties...!

Bedankt,
Ine




Ine *********
********straat 5
***********
06-**********

Jeugdtheaterschool ******
I.********Achternaam
********laan 3
*******Plaats
******, 26 april 2007

Geachte mevrouw *******,


Sinds een aantal weken assisteer ik u in de theaterklassen in ***plaats***. Zoals ik u al aangaf, merk ik dat ik mij erg verbonden voel met de manier van werken op Jeugdtheaterschool *****. Graag zou ik dan ook solliciteren naar de functie van uw vacature op www.tin.nl.

Op dit moment zit ik in de laatste fase van het afstuderen aan de Opleiding voor Docent Drama in *******. Mijn scriptie gaat over persoonsvorming in vier jeugdtheaterscholen, waaronder ***deze jts***, en ik maak een montagevoorstelling met jongeren.

In mijn scriptieonderzoek viel Jeugdtheaterschool ******* mij meteen op door haar leerplan en visie, waar ik volledig achter sta. Het uitgangspunt dat het kind voorop staat spreekt mij zeer aan.

De geboden functie lijkt mij geweldig vanwege de variatie en de uitdaging. Het werken met zowel kinderen als jongeren is precies wat ik leuk vind, ook heb ik hier inmiddels veel ervaring in opgedaan. Ook heb ik vaak workshops en lessenreeksen ontwikkeld, georganiseerd en uitgevoerd. Tijdens mijn verschillende opleidingsonderdelen en baantjes heb ik geleerd om goed te kunnen samenwerken en zelfstandig te functioneren. Ik ben enthousiast, ondernemend en creatief. Met deze kwaliteiten geloof dat ik een goede bijdrage zou kunnen leveren aan uw Jeugdtheaterschool.

Voor meer informatie over mijn ervaringen en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn Curriculum Vitae in de bijlage. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,

Ine ***********
Met citaat reageren