Los bericht bekijken
  #2  
Oud 26 april 2007, 13:00
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Jeugdtheaterschool

Beste Inge, Hierbij mijn feedback op je brief. Wat vind je nu van je brief?


Ine *********
********straat 5
***********

................, 26 april 2007

Jeugdtheaterschool ******
I.********Achternaam
********laan 3
*******Plaats

Betreft: vacature .......

Beste mevrouw *******, (je kunt hier beste mevrouw gebruiken, omdat jullie elkaar kennen)

Sinds .......... datum noemen assisteer (is helpen niet beter?) ik u met de theaterklassen in ***plaats***. Zoals u al opmerkte voel ik mij erg verbonden met de manier van werken op Jeugdtheaterschool. Met dit schrijven geef ik aan dat ik belangstelling heb voor de vacature die op de site van TIN staat.

Op dit moment zit ik in de laatste fase van de opleiding tot docent drama. De scriptie die ik schrijf gaat over persoonsvorming in vier jeugdtheaterscholen, waaronder ***deze jts***. Ook maak ik een montagevoorstelling met jongeren.

Tijdens mijn scriptieonderzoek viel Jeugdtheaterschool ******* mij meteen op door haar leerplan en visie. Een visie waar ik volledig achter sta. Vooral het uitgangspunt dat het kind voorop staat spreekt mij zeer aan.

De geboden functie lijkt mij geweldig vanwege de variatie en de uitdaging. Ook vind ik het werken met zowel kinderen als jongeren erg leuk.

In mijn Curriculum Vitae, die u in de bijlage kunt vinden, kunt u mijn werkervaring, opleiding en eigenschappen lezen. Mijn motivatie voor de vacature en mijn Curriculum Vitae komt ik graag in een persoonlijkgesprek toelichten.

Met vriendelijke groet,


Ine ***********
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren