Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 juni 2013, 23:18
zp0c zp0c is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 juni 2013
Berichten: 1
zp0c is on a distinguished road
Standaard

Jong, enthousiast, en zeer klantgericht. Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Daarom solliciteer ik graag naar de openstaande functie, zoals geadverteerd in jullie etalage.

zoals geadverteerd zou ik weglaten, is dubbel.


Ik vind horloges prachtig, ben erg modebewust en heb verstand van sieraden. Ik kan bijvoorbeeld goed inzien welk sieraad bij welke gelegenheid gedragen moet worden. *** lijkt mij daarom een ideale werkomgeving.
en is om die reden dé ideale werkomgeving voor mij (aangeven dat je een waardevolle toevoeging bent het reeds bestaande team oid?)


Door mijn ervaringen in de horeca heb ik een sterke mensenkennis ontwikkeld. Ik hecht veel belang aan klantgerichtheid en ik hou ervan om mensen te helpen.

en hou ervan om mensen te helpen, ik weglaten

Mijn intentie is dan ook om elke dag minstens één nieuwe fan van *** erbij te hebben. Deze uitdaging zou ik erg graag aan willen gaan.
top!

Elke klant is anders en deze afwisseling spreekt mij erg aan. Dit vergt tevens een flexibele opstelling. Ook ben ik flexibel en loyaal ten opzichte van mijn collega’s. Dit kunnen de medewerkers van *** beamen.
2x flexibel.. / Mijn huidige collega's kunnen dit beamen..

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn cv. Ik hoop dat mijn enthousiasme voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
deze kopieer ik in mijn eigen brief :-)

Je gebruikt wel erg vaak het woord ik, wellicht kan je dat aanpassen.
Zou er zelf weinig meer aan doen dan afgezien van mijn bovenstaande opmerkingen/ aanvullingen.
Verder niets meer aan doen.
Hoop dat je inmiddels een (positieve) reactie hebt ontvangen!
Met citaat reageren