Los bericht bekijken
  #5  
Oud 3 mei 2007, 09:26
Chaimae Chaimae is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 mei 2007
Berichten: 2
Chaimae is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor hbo-functie met mbo-diploma

Dank je wel!
Ik heb de brief een beetje aan proberen te passen...:




Betreft: vacature ...


Geachte mevrouw ...,

Naar aanleiding van uw vacature op het intranet van de gemeente ... maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie van ...

Momenteel ben ik reeds (op detacheringbasis) werkzaam binnen de dienst ..., te weten ..., unit ...
Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het afhandelen van aanvragen van verschillende inkomensregelingen. Tijdens mijn werkzaamheden heb ik veel ervaring gedaan in het communiceren met diverse partijen zoals bijvoorbeeld het Uwv, de Belastingdienst en casemanagers, alsmede in het opstellen van rapportages.

In het verleden heb ik voor mijn opleiding een half jaar stage gelopen bij het Centrum voor Werk & Inkomen waar ik onder andere verschillende doelgroepen begeleid heb naar een baan, bijvoorbeeld cliënten die een uitkering met sollicitatieplicht hadden maar ook herintreedsters en schoolverlaters.
Dit heb ik met veel plezier gedaan en mede doordat deze stage mij zo goed is bevallen spreekt uw vacature mij heel erg aan.

Ik heb veel ervaring opgedaan in de non-profit sector maar heb zeker ook een commerciële inslag gezien mijn werkervaring bij ... als klantadviseur en mijn bijbaan naast mijn opleiding als telefonische verkoper.

Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uit naar uw spoedige reactie.


Met vriendelijke groet,




...

(Adres)
Telefoonnummer: ...
E-mail: ... (werk) / ... (privé)


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren