Los bericht bekijken
  #5  
Oud 20 november 2008, 15:15
penthiseleia penthiseleia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 november 2008
Berichten: 13
penthiseleia is on a distinguished road
Standaard Re: CV roepnaam doopnamen

Heb het afgelopen uur ofzo mijn cv wel tien keer verbouwd.... en eigenlijk is het maar goed dat dat op dit moment, vlak voor versturen, mijn grootste zorg is Ik ga voor de tussenweg, mijn roepnaam + achternaam komt in de kop te staan (zegt: ik heb ook weer niet zo hoog in mijn bol dat ik er, als pas afgestudeerde, voorletters en titel voor gebruik) maar mijn doopnaam komt achter voornaam: te staan. Al was het maar omdat dat verklaart waarom mijn officiële solliciteer e-mail adres de voorletters van mijn officiële naam heeft. Ik hou een beetje een conventieel kopje personalia, met naam, adres, telefoon, e-mail, geboortedatum en geboorteplaats. De laatste vind ik eigenlijk overbodig maar opmaaktechnisch is het het mooist als ik die laat staan omdat ik twee kolommen gebruik. Leuk dat je me even anders naar mijn CV hebt laten kijken!

Een ontzettend creatief CV als het jouwe lijkt me heerlijk om te maken maar ik geloof niet dat ik daar in deze wereld mee weg kom :s (of wel mee weg, maar niet mee binnen ). Een foto is hier al uit den boze volgens mij, dat is jammer. Laats heb ik een, al zeg ik het zelf, ontzettend mooi CV mét creatief gebruik van een foto gemaakt voor een vriendin. In de W-wereld moet ik het creatieve echt zoeken in lijntjes en kolommen maar niet frivoler dan dat. Ook omdat het in 'ons werk' (publiceren) heel belangrijk is om je aan precieze richtlijnen van uitgevers te houden.
Met citaat reageren