Los bericht bekijken
  #6  
Oud 20 november 2008, 15:41
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: CV roepnaam doopnamen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door penthiseleia Bekijk bericht
Leuk dat je me even anders naar mijn CV hebt laten kijken!
Dat is mijn passie en roeping , you're welcome!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door penthiseleia Bekijk bericht
Een ontzettend creatief CV als het jouwe lijkt me heerlijk om te maken maar ik geloof niet dat ik daar in deze wereld mee weg kom :s (of wel mee weg, maar niet mee binnen ). Een foto is hier al uit den boze volgens mij, dat is jammer. Laats heb ik een, al zeg ik het zelf, ontzettend mooi CV mét creatief gebruik van een foto gemaakt voor een vriendin. In de W-wereld moet ik het creatieve echt zoeken in lijntjes en kolommen maar niet frivoler dan dat. Ook omdat het in 'ons werk' (publiceren) heel belangrijk is om je aan precieze richtlijnen van uitgevers te houden.
Klopt, niet in alle branches wordt het gewaardeerd, maar dat kan je zelf goed inschatten.

Ergens vind ik het wel jammer, dat zelfs een foto of een lijntje hier of daar al als frivool gezien wordt.
Ik hoop dan ook dat de generatie Y ook in de wat conventionelere branches een frisse wind laat waaien op dit gebied.

__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren