Los bericht bekijken
  #6  
Oud 23 december 2012, 22:27
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Hallo Kadir,

Inhoudelijk vind ik hem stukken beter, doordat het Dr. Bibber-gevoel eruit is en je de lijn legt van het voortgezet onderwijs via je hbo-opleiding naar deze studie.

Maar de formulering kan hier en daar wel wat beter. Ik geef even een paar dingen aan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadir Bekijk bericht
Geachte heer Van der Sluis,

Heeft u er misschien aan gedacht om een student aan te nemen die al ervaring heeft met de vakken die deze (welke?) opleiding ook biedt? (Naar aanleiding van de vacature leerling operatieassistent op de website van het Erasmus MC schrijf ik u deze brief. [dit is een tweede openingszin en hij komt zo onlogisch over]

Het....tot Rotterdam = hetzelfde gebleven.

Ik ben allereerst tot de keuze van de opleiding Operatieassistent gekomen omdat ik hierin zeer geïnteresseerd ben. Het menselijk lichaam, gezondheid en alles wat er bij komt kijken, heeft vanaf het voortgezet onderwijs al mijn aandacht getrokken. Ook heb ik al zekere voorkennis vanwege mijn huidige opleiding met betrekking tot de vakken anatomie, fysiologie, pathologie, medisch rekenen, communicatie en binnenkort ook nog eens farmacologie. Ik heb uit belangstelling een dag in de operatiekamer meegekeken bij verschillende operatieve ingrepen, waardoor ik alleen maar nog enthousiaster werd. (De oranje frasen vind ik wat te veel herhaling van blijken van enthousiasme).

Tot slot heb ik mij goed georiënteerd op wat deze opleiding van mij vraagt en ik denk dat ik de vereiste eigenschappen bezit. Als projectleider in mijn groep (wat voor groep?) heb ik ervaring met het inspelen op onverwachte gebeurtenissen (of bijvoorbeeld: lastige situaties). Ook ben ik stressbestendig. Ik kan vlot denken en goed kalm blijven.

Ik zie...

Hoogacht...
__________________
René
Met citaat reageren