Los bericht bekijken
  #6  
Oud 20 december 2010, 16:40
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Fraude?

Hallo,

Ik heb het soortgelijke meegemaakt alleen is het zo dat het bij mij ook niet bewezen is, en niet helemaal klopt. Gedeeltelijk is het waar, alsnog ben ik ontslagen. Er is een fraude rechercheur op het onderzoek gezet, zo heb ik dus een gesprek gehad werd er geinterviewd, confrontatie aangegaan en eigenlijk was er niet veel te zeggen aangezien zij 100% ervan uit gingen dat ik gefraudeerd hebt en aan het wachten waren tot ik zou 'bekennen'.

Na 1 uur in gesprek geweest te zijn ben ik uit het gesprek gestapt(achteraf best stom?) maar ik kon er nt meer tegen ze waren met zn twee waarvan 1 onwijs onbeschoft was! Voor dit gesprek zijn ze ook nog eens thuis gweest bij mij en hebben zij het verhaal aan derden gedaan..

Nu beweren zij dat als de zaak nog onduidelijk blijft mijn ex-werkgever aangifte zal doen. Ik kan helaas niet bewijzen dat ik geen gelijk heb. Voor hun blijft er 1 optie en dat is bekennen, het is hun woord tegen de mijne..

Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen? Ben weggelopen uit het gesprek en heb het voor zover zo gelaten. Ik wacht op het kortverslagje die ik van hun krijg die zij aan mijn ex-werkgever gaan overdragen ' onderzoeksresultate met gehoor en wederhoor '....en waarschijnlijk gaan ze aangifte doen. Hoe gaat het vervolgens en wat kan ik verwchten??

Hebben zij het recht om zomaar bij mij thuis langs te komen, onderzoeks rechercheurs.etc..etc..
Met citaat reageren