Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 oktober 2012, 19:02
jurjen jurjen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 2
jurjen is on a distinguished road
Standaard schop in de goede richting nodig

hallo,

ik zit met een probleem.

Geschiedenis:

Ik ben werkzaam in een bedrijf met vast contract. Heb het reuze naar mijn zin in de werkplaats alleen wil ik door groeien en starten met een MBO 4 Midden Kader Engineering. Nu na 3 jaar lang (veelste lang) zeuren eindelijk voor elkaar gekregen.

In februari startte de experimentele opleiding en in juni werd ik er weer vanaf gehaald omdat er een concurrent bij mij in de klas kwam. en ik mocht in september weer een door start van ze maken.

ik heb ze in de tussen tijd nog een aanbod gedaan voor een andere school. de kosten van de opleiding zou ik dan zelf dragen en ik zou mijn contract van 40 uur naar 32 uur wijzigen ook hier word ik op afgewezen


De opleiding

Ik heb heel even van de lessen mogen volgen. En die waren VER VER VER onder de maat dus ik ging niet meer in op het aanbod van de doorstart. Dit euvel speelt nog steeds en er word gedreigd dat ik voor de gemaakte kosten van de opleiding moet opdraaien.


Dus mijn eerste vraag is mogen ze dit doen aangezien mijn werkgever de stekker er zelf heeft uit getrokken ?



Na dit lang slepende gezeik denk ik niet dat mijn toekomst nog in dit bedrijf ligt dus is het verder kijken. Ik wil graag de opleiding MBO 4 middenkader technicus engineering willen volgen met uitstroom naar werkvoorbereider.

ik weet al welke school. alleen moet ik een werkgever vinden waar ik 4 dagen 'stage' kan gaan lopen. de vraag is alleen hoe vind ik deze werkgever?.

(met stage bedoel ik marktconform betaald en geen kleine vergoeding)

Ik heb ruim genoeg las certificaten, en competenties voor mijn leeftijd.

Ik heb dus even een duw in de goede richting nodig.
Met citaat reageren